Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 decembrie 2009

help..


Doamne!De ce nu-mi gasesc cuvintele ca sa-i pot explica ce ma doare?De ce n-am puterea sa pun piciorul in prag?De ce fug de clarificarea lucrurilor?De ce?Pentru ca iubesc si stiu ca ma iubeste,pentru ca nu stiu daca merita sa aiba loc o cearta care ne-ar putea fura din timpul acordat iubirii noastre. 
Il iubesc si ma iubeste.M-a indepartat de tot ce era rau,pleava in viata mea.M-a facut sa ies din sevrajul unui personaj mai mult decat negativ din viata mea.Dar acum simt anumite goluri intre noi,goluri care ma dor,goluri care declanseza lacrimi de care el nu trebuie sa afle. 
Atat eu cat si el fugim de realitate,vrem o iubire sf,o iubire sublima.O avem,dar mici factori din afar ei o influenteaza negativ si asta ne doare pe aman2 dar niciunu nu recunoaste. Sa fac eu primul pas?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu