Faceți căutări pe acest blog

luni, 21 decembrie 2009

lost..


Doamne!!!De unde atata lipsa de orientare in spatiu??De unde atata impulsivitate??
De unde atata imprastiere intr’o viata?
De unde atata inconstiinta?
Dc nu stiu si eu ce trebuie ce vreau sa fac?
Dc nu stiu sa fac un lucru bun?Dc sunt ca un copil de 2 ani care nu poate sa faca nimic si totusi se arunca catre pericol.Dc fara sa vreau , sufera atatia din vina mea?Dc am darul de a face o persoana sa spere la mai bn?Dc ii dezamagesc pe toti?Dc nu fac un lucru bun de la cap la coada?Dc nu am incredere in nimeni?
Dc atata rau in jur?Dc nici cum nu imi e bine?
Dc nu am incredere in ce fac?Dc fac ce nu vreau sa fac si nu’mi place sa fac?Dc ma consider ciudata?Dc am nevoie de cnv special?Dc ma doare de altii cand tot eu le fac rau?Dc razbunarea mea tot pe mn ma doare?Dc ma risc si mai ales…dc atata demagogie dureroasa?:((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu